Naar content
contentprogrammering 2017
specials & mediakits

contentprogrammering 2017

Verbind je als merk aan (een van) onze influencers en haak in op actuele thema's. Wij hebben een contentprogrammering samengesteld zodat je altijd kunt zien welke thema's er spelen. Er zijn seizoensspecials en specifieke specials die het hele jaar door ingezet kunnen worden.

Ben je benieuwd naar de invulling van bepaalde specials of wil je dat we meedenken over het verbinden aan een special? Neem dan contact op met wouter@adfactor.nl.

Inhaakmomenten

Noem een dag en wij vinden een haakje. Niets is te gek! De beste inhaakmomenten van 2017 hebben wij alvast voor jullie verzameld:  

q1q2q3q4
Goede voornemens
stoppen met roken,
back in shape
Moederdag & Vaderdag
Verras met cadeaus, DIY en leuke uitjes
iPhone lancering
Wat wordt de volgende aankondiging?Back2school

Frisse nieuwe start
Black Friday & Cyber Monday
Shop till you drop!
(24-10 & 27-10)
Las vegas ces
dé beurs voor innovatie en technologie (9-1 tot 12-1)
week van de ondernemer
building better business (29-6)
iPhone lancering
Wat wordt de volgende aankondiging?
Halloween
Trick or treat! (31-10)
Valentijnsdag
love is in the air (14-2)
Zomerspecial
bbq, festivals, vakantie-apps
IFA in Berlijn
De grootste vakbeurs voor consumentenelektronica
en huishoudelijke apparaten (1-9 tot 6-9)
Bright Day
Een dag vol vernieuwing
(21-11)
world mobile congres
werelds grootste beurs voor
de mobiele industrie
(27-2 tot 2-3)
Holidays special
sinterklaas, kerst, gift guide, kerstdiner, fashion tips
voorjaars- en buitenspecial
voorjaarsschoonmaak, pasen, zomerplannen, huis & tuin op de schop

Moment marketing

Live in the moment! Creëer samen met onze influencers aantrekkelijke content die inspeelt op one of a kind moments. Denk hierbij aan content die direct aanhaakt op events en speciale dagen. Beetje inspiratie nodig? Hier een voorbeeld hoe wij met moment marketing onze Fun & Entertainment influencers aan jouw merk koppelen.

{tekst_titel}

mediakits

Onze influencers zijn verdeeld in segmenten. Hier onze mediakits per segment. 

  • test alt tekst2
    Fun & entertainment Mediakit
  • test alt tekst2
    Travel Mediakit
  • test alt tekst2
    Health & lifestyle Mediakit

Fun & entertainment 
Ons Fun & Entertainment segment, met bekende namen als Skoften en Kakhiel, heeft het grootste bereik in het marktaandeel jonge mannen. Wil je met deze titels of één van onze andere fun & entertainment titels samenwerken? Grijp onze mediakit erbij voor de nodige inspiratie.

Travel
Onze travel influencers nemen je mee in hun avonturen rond de wereld en delen hun verhaal. Hotspots, praktische tips voor reizen en onbekende bestemmingen. Topics die perfect ingezet kunnen worden voor inspirerende destination marketing. Bekijk onze travel mediakit en kom erachter wat onze influencers voor jouw merk kunnen betekenen.

Health
Een gezond en gelukkig leven, daar staan onze health influencers voor. Dit brengen ze graag over op hun lezers door te laten zien welke essentials, outfits, accessoires en gadgets werken. In onze health mediakit lees je hoe jouw product of merk naadloos geïntegreerd kan worden met deze content.

specials

Trends en ontwikkelingen, het zijn er elk jaar te veel. Wij maken het jullie makkelijker door de meest relevante, inspirerende te selecteren en om te zetten in topics die heel het jaar inzetbaar zijn. Interesse in één van onze specials? Haak ons aan!     

  • test alt tekst2
    Spring into spring special
  • test alt tekst2
    Wearable Special
  • test alt tekst2
    Connected home
  • test alt tekst2
    Het nieuwe rijden
  • test alt tekst2
    Online kookboek
  • test alt tekst2
    Fotografie
  • test alt tekst2
    Movie special

Spring into spring special
Op zoek naar het gouden ei van content marketing en native advertising? Sprint dan naar de special en onze influencers helpen jouw merk bij deze zoektocht. Get eggcited!

Wearable special
Wearables zijn overal: van draadloze fitnesstrackers en smartwatches tot slimme kleding en schoenen. We zijn 24/7 connected. Benieuwd hoe een merk zich verbind aan de content van een influencer? Lees dan de iCulture x Health Wearable Special.

Connected Home
Eén van de spannendste ontwikkelingen in het huis is Connected Home, ook wel Smart Home genoemd. Wij bieden een merk de mogelijkheid om zich aan dit thema te verbinden op twee van de grootste tech blogs van de Benelux: iCulture.nl en Androidworld.nl

Het nieuwe rijden
Het rijden van een auto zal drastisch veranderen komende jaren. Van elektrische auto’s tot zelfbesturende auto’s; een merk kan dit thema claimen in samenwerking met onze tech- en journalistieke blogs.

Online kookboek
Met het grootste foodbloggers netwerk van Nederland zorgen wij ervoor dat de consument op allerlei manieren geïnspireerd wordt door heerlijke unieke recepten. Wij zorgen ervoor dat het product van het merk als (essentieel) onderdeel wordt meegenomen in de recepten, die we breed verspreiden als receptenbundel via Foody.nl.

Fotografie
De grootste Apple website van de Benelux – iCulture.nl – start met een fotografiespecial in de vorm van een longread. Hiermee inspireren we de doelgroep met mooie, spraakmakende beelden en geven professionele fotografen tips and tricks. 

Movie special
Skoften.net is één van de grootste mannen entertainment blogs van Nederland, waarbij 70% van de bezoekers een ware filmliefhebber is! (bron: analytics) Wij bieden een merk de mogelijkheid om het thema ‘movies’ te claimen op Skoften, met unieke content en een eigen branded pagina.

 

hoe je ons kunt bereiken

parkeren
Je kan overal in de buurt betaald parkeren.

Parkeren in de Hilton garage is ook mogelijk.
route

plan je route naar adfactor

contactformulier