Naar content
Adfactor snapt het
De proef op de som

Adfactor snapt het

blog

Eind september startte onze eerste Snapchat campagne. De campagne bleef niet onopgemerkt en Emerce nam de proef op de som. Het blad nam de campagne onder de loep en liet een panel van 3 deskundigen de campagne beoordelen. Eindstand: 3 achten!

Voor de Domino's Stuntweek campagne koppelde wij onze fun & entertaintment influencer Kakhiel aan Domino's. 5 dagen achter elkaar nam Kakhiel het Snapchat account van Domino's over en daagde zo de mede-Snapchatters uit om opdrachten te doen waarmee zij pizza's konden winnen. De combinatie influencer en merk was subliem wat resulteerde in een top campagne, wat terug te zien is in de resultaten waar we trots op zijn.

Benieuwd naar onze aanpak en de resultaten van deze campagne? Klik dan hier.

Het artikel in Emerce nr 153, november 2016

{tekst_titel}

Snap het

Benieuwd hoe een Snapchat er voor jouw merk uit komt te zien? Neem contact op met één van onze accountmanagers.

hoe je ons kunt bereiken

parkeren
Je kan overal in de buurt betaald parkeren.

Wij raden gasten aan om te parkeren in de parkeergarage Mauritskade Parking
route

plan je route naar ad alliance den haag (adfactor)

contactformulier