Naar content
stylen influencers hun huis
met de woonstijlen van Karwei

stylen influencers hun huis

blog

Hoe zorg jij voor een eigentijds interieur? Tijdens de jaarlijkse woonbeurs presenteerde Karwei vier trendy woonstijlen. Onze influencers waren erbij en maakten een video. Ook gingen ze met de woonstijlen aan de slag in hun eigen woningen. Met deze intensieve samenwerking werd het assortiment van Karwei op een inspirerende, praktische manier onder de aandacht gebracht.

Bouwmarkt Karwei staat bekend om haar aantrekkelijke mix aan klusmaterialen en home deco assortiment. Voor de najaarscollectie zag Karwei vier woontrends: blauw, zwart-wit, warm grijs en pasteltinten. Met deze campagne wilde Karwei haar doelgroep niet alleen wijzen op de verschillende stijlen, maar ook laten zien hoe je deze trends in je eigen huis kunt vormgeven met de producten van Karwei.

aanpak

De doelstelling van Karwei vroeg om een aanpak die de diepte ingaat in plaats van de breedte opzoekt. Er werd een intensieve samenwerking opgezet met twee blogs uit ons Home Deco segment: Interiorjunkie.com en Showhome.nl. Beide blogs maakten een serie waarin in 2 maanden tijd 5 artikelen per blog zijn gemaakt.

Als aftrap van de samenwerking is er een video gemaakt van de Karwei woontrends op de woonbeurs. Hieronder staat de video van Elisah van Interiorjunkie op de woonbeurs. Vervolgens styleden de influencers voor elke trend een ruimte in huis met producten van Karwei. Deze trends werden niet alleen beschreven in de artikelen, maar zijn ook daadwerkelijk toegepast in huis door de influencers. Zie bijvoorbeeld hoe Interiorjunkie en Showhome ieder op hun eigen manier aan de slag gingen met de 'Pastellen woontrend'. Dit maakte de content persoonlijk en zorgde voor krachtige, inspirerende content.

Karwei Woonbeurs - InteriorJunkieFinal from Elisah Jacobs on Vimeo.

interiorjunkie en showhome passen elk op eigen manier de karwei woontrends toe

{tekst_titel}

Een derde website die bij de campagne werd betrokken, is Welke.nl, een inspiratiesite met foto’s. Een maand lang stonden foto’s van de vier woontrends op vaste posities op de homepage. Daarnaast werden vier artikelen geplaatst op het blog van Welke.nl, de artikelen werden vanuit de homepage aangejaagd en Karwei plaatste de artikelen door op hun eigen website. Door de hoge kwaliteit content en het effectieve aanjagen, werd het doel van de campagne ruimschoots behaald: de artikelen werden goed gelezen.

hoe je ons kunt bereiken

parkeren
Je kan overal in de buurt betaald parkeren.

Wij raden gasten aan om te parkeren in de parkeergarage Mauritskade Parking
route

plan je route naar ad alliance den haag / adfactor

contactformulier