Naar content
Bugles anders vullen
met de vultipchallenge

Bugles anders vullen

blog

Met de vultipchallenge wilde PepsiCo laten zien dat Bugles heel veelzijdig gevuld kunnen worden. Drie influencers besteedden aandacht aan de chips met verschillende recepten voor vullingen. Daarnaast werd de samenwerking opgezocht met Life4You, het lifestyleprogramma van RTL.

Om Nederland te inspireren verder te kijken dan de traditionele manieren om Bugles te vullen, wilde PepsiCo de verrassende veelzijdigheid van de zoutjes onder de aandacht brengen met een aansprekende brandingcampagne. Met de vultipchallenge was er ruim een maand lang aandacht voor gevarieerde vullingen van Bugles.

Aanpak

Drie van onze foodinfluencers, Chickslovefood, 2WMN en Ohmyfoodness, gingen voor Bugles aan de slag. Zij bedachten elk drie recepten voor vullingen en deelden deze via een vlog waarin te zien is hoe de vullingen worden gemaakt. De filmploeg van Live4You was bij de opnames van de vlogs aanwezig. Tijdens de finale van de vultipchallenge maakten alle drie de influencers hun beste Bugles-vulling. Ze presenteerden deze in de studio en het publiek koos de winnaar.

Gedurende de hele actieperiode werden de vlogs goed bekeken en was er veel interactie op social media. Na de uitzendingen van Live4You werden de blogs extra veel benaderd en kregen zij er ook veel nieuwe volgers bij. PepsiCo vergrootte het bereik van de campagne nog verder door tweets over de actie door te zetten als promoted tweet.

hoe je ons kunt bereiken

parkeren
Je kan overal in de buurt betaald parkeren.

Wij raden gasten aan om te parkeren in de parkeergarage Mauritskade Parking
route

plan je route naar ad alliance den haag / adfactor

contactformulier