Naar content
Fashioninfluencers
het gezicht van UGG Australia

Fashioninfluencers

blog

Premium lifestylebrand UGG Australia bracht deze winter weer een schitterende nieuwe collectie uit. In opdracht van UGG Australia en PHD Media werd ons gevraagd mee te denken over een vernieuwende aanpak. Om 4 nieuwe lijnen onder de aandacht te brengen maakte UGG optimaal gebruik van de autoriteit van onze fashionbloggers.

UGG Australia richt zich op mannen en vrouwen tussen de 25 en 49 jaar die leven in ‘luxurious’ comfort. Gedurende de periode september - december zijn er 4 lijnen onder de aandacht gebracht; This is UGG, Jack, Happy Hour en Sleep In. Twee fashioninfluencers (m/v) hebben in sponsored stories outfits samengesteld met schoenen uit de verschillende lijnen. De foto’s zijn verwerkt in een display uiting Adfactor Slider, om de collectie breder onder de aandacht te brengen.

Aanpak

De doelstellingen voor deze campagne waren het verhogen van de brand awareness en traffic naar de webshop. Beide doelstellingen eisen een andere aanpak. Daarom zijn er zowel sponsored stories als de Adfactor Slider ingezet. Askmen.nl en NSMBL.nl hebben verschillende outfits samengesteld. In 3 sponsored stories per blogger hebben ze laten zien hoe mooi en divers iedere lijn van UGG Australia is.

Om traffic te realiseren naar de website van UGG Australia is gebruik gemaakt van de autoriteit van deze fashionbloggers. Door de foto’s van de outifts van de bloggers te verwerken in de Adfactor slider. Om een brede luxe fashion doelgroep te bereiken hebben we de uitingen ingezet op de segmenten Fashion & Lifestyle Men en Fashion & Beauty. Door gezichten van bekende bloggers in een display uiting te gebruiken realiseer je herkenbaarheid onder de doelgroep, wat zorgt voor een goede CTR.

hoe je ons kunt bereiken

parkeren
Je kan overal in de buurt betaald parkeren.

Wij raden gasten aan om te parkeren in de parkeergarage Mauritskade Parking
route

plan je route naar ad alliance den haag / adfactor

contactformulier