Naar content
Fruit Shoot
#hetisechtmijnding

Fruit Shoot

blog

Fruit Shoot wil het internationale concept ‘It’s Your Thing’ op een ludieke wijze overbrengen op de Nederlandse markt met #hetisechtmijnding. Samen met Mindshare hebben we gekozen voor een aanpak volgens het ‘touch, tell, sell’ principe om Fruit Shoot te laden als merk met content van influencers en hun fans.

uitdaging

Fruit Shoot, aan de hand van een bestaand concept, laden als merk waarin het geluk van kinderen centraal staat. De focus ligt hierbij op kinderen van 8 tot en met 12 jaar.

aanpak

De aanpak is volgens het 'touch, tell, sell' principe. In de 'tell' laag hebben 5 van onze mom influencers andere moeders opgeroepen om de hobby van hun kind in de spotlight te zetten.

highlights

Onderzoek van Adfactor & Mindshare bewijst een positieve verandering in de voorkeur voor Fruit Shoot en er blijkt een significant verschil te zijn in de bekendheid van Fruit Shoot.

highlights

De respondenten, verdeeld in een exposed en non-exposed groep, zijn door Adfactor geworven middels een in-article advertentie. Het onderzoek met Mindshare toont aan dat de campagne een positief effect had op de merkbekendheid en de merkvoorkeur.

de 'touch' laag

Bij 'touch' is de merkbekendheid geladen onder de doelgroep met content van Fruit Shoot. Hiervoor hebben wij onze impactvolle Transformer en redactioneel ogende native video’s ingezet.

{tekst_titel}

De 'tell' laag

De ‘tell’ laag is door 5 van onze mom influencers op een persoonlijke manier benaderd. De influencers deelden als eerste een vlog van hun kind die zijn/haar 'eigen ding' doet om vervolgens via Fansquare, onze dienst voor online fanmarketing, andere moeders te activeren. De moeders konden de vlog uploaden op het 'echt mijn ding' platform om zoveel mogelijk stemmen te bemachtigen voor hun kind. Uiteindelijk zijn er 5 winnaars gekozen, die een professionele vlogcamera in ontvangst mochten nemen als prijs.

{tekst_titel}
influencers
content

oproep: moms

De 5 mom influencers roepen moeders op om een vlog te delen van hun kind die zijn/haar eigen ding doet.

platform: ontwikkeld door Adfactor

De moeders uploaden de vlog van hun kind op een platform dat door Adfactor is gecreëerd voor deze campagne, genaamd 'echt mijn ding'.

vlogs: stemmen

Er kon gestemd worden op de vlogs via een stemmechanisme en de 5 vlogs met de meeste stemmen wonnen een toffe prijs.

vlogs van winnaars

de 'sell' laag

De 'sell' laag liep gedurende de gehele campagne. Hier maakte onze in-article advertorial ofwel Autonative onderdeel van uit.

{tekst_titel}

samenwerken

Fansquare inzetten voor jouw campagne? Neem contact op met jouw accountmanager of mail de briefing direct naar Isabel Horchner via isabel.horchner@adfactor.nl voor een voorstel op maat.

hoe je ons kunt bereiken

parkeren
Je kan overal in de buurt betaald parkeren.

Wij raden gasten aan om te parkeren in de parkeergarage Mauritskade Parking
route

plan je route naar ad alliance den haag (adfactor)

contactformulier