Naar content
H&M kids
op moms segment

H&M kids

blog

Tijdens de lente veranderen moeders de kledingkast van hun kinderen en zijn zij op zoek naar nieuwe items. H&M haakt hier op in met de lancering van hun voorjaars kidscollectie. Met ons moms segment hebben wij dit nieuws onder de aandacht gebracht bij moeders met (jonge) kinderen.

H&M lanceerde in maart de veelzijdige kindercollectie voor de zonnige dagen. Binnen de collectie staan lichte kleuren en wilde prints centraal. Wij vroegen een aantal moms titels om aan de slag te gaan met deze nieuwe collectie. De blogsters hebben het artikel ieder in een eigen jasje gestoken en zo ontstonden verschillende sponsored stories over de H&M collectie.

onze aanpak

De doelstelling van de campagne was om moeders te laten zien dat H&M eerste keuze is op het gebied van kinderkleding. Hierbij lag de focus op het bereiken van moeders met kinderen tussen 0 en 14 jaar.

7 titels uit ons moms segment hebben inspirerende content gemaakt over de nieuwe H&M collectie. Zo schreef Moodkids.nl een echt ‘denim’ topic (zie voorbeeld hieronder) en vergeleek Kidslog.nl de stoere jongens items met de schattige jurkjes voor meisjes. Ook Mommytobe.nl, Love2bemama.nl, Mama.Rubriek.nl, Happymoms.nl en Trotsemoeders.nl schreven leuke content over de nieuwe H&M kinderkleding.

Naast content is ook display advertising met video ingezet. De halfpage-ad stond op het gehele moms segment voor maximale zichtbaarheid. In de week van de lancering kon geen enkele moeder meer om de frisse en stoere H&M kids collectie heen!

Sponsored story op Moodkids.nl

Sponsored story op Moodkids.nl

hoe je ons kunt bereiken

parkeren
Je kan overal in de buurt betaald parkeren.

Wij raden gasten aan om te parkeren in de parkeergarage Mauritskade Parking
route

plan je route naar adfactor

contactformulier