Naar content
Hornbach
en nu jij!

Hornbach

blog

Eiffel bouwde een toren, Da Vinci een zweefvliegtuig en Noach bouwde een ark - en wat ga jij maken? tijd om de handen uit de mouwen te steken! dat is de achterliggende gedachte van de nieuwe hornbach campagne: ‘en nu jij!’

Hornbach wil met de ‘en nu jij!’-campagne de doelgroep huisbezitters overtuigen om thuis te gaan klussen. De campagne had drie verschillende thema's: huis, badkamer en tegels. Elk thema is impactvol onder de aandacht gebracht met take-overs op Welke.nl en Froot.nl.

onze aanpak

Volgens Hornbach is er altijd iets te doen in je huis en tuin. Alles wat je hiervoor nodig hebt zijn een idee, de wilskracht en het doorzettingsvermogen, de rest heeft Hornbach voor je. Op de actiesite word je op weg geholpen door een project te starten waarin je instructiefilmpjes kunt bekijken en tips krijgt. 

Om deze campagne onder de aandacht te brengen bij potentiële klussers hebben we gekozen voor een impactvolle aanpak met take-overs. We hebben de home deco site Welke.nl ingezet om interieurliefhebbers te bereiken en Froot.nl om creatievelingen te bereiken.

In een periode van 3 maanden heeft van elk thema 2 weken een take-over live gestaan op beide titels. Deze creaties zijn volledig op maat gemaakt en sloten naadloos aan op de sites.

Bij de inzet op Welke.nl is ook regiotargeting toegepast. De take-over werd alleen getoond aan bezoekers die binnen een straal van 25 kilometer van een Hornbach vestiging wonen. Dit zorgde voor zeer kwalitatief bereik.

Take-over op Welke.nl

Take-over op Welke.nl

take-over op Froot.nl

take-over op Froot.nl

hoe je ons kunt bereiken

parkeren
Je kan overal in de buurt betaald parkeren.

Wij raden gasten aan om te parkeren in de parkeergarage Mauritskade Parking
route

plan je route naar ad alliance den haag (adfactor)

contactformulier