Naar content
IBM inspireert
e-commerce managers via Emerce

IBM inspireert

blog

Met verdiepende content op Emerce heeft IBM zich een half jaar lang kunnen positioneren als thought leader op het gebied van e-commerce en big data. Deze relatief lange samenwerking leidde tot content van hoge kwaliteit.

Big data; geen marketeer kan er nog omheen en zeker in de e-commerce is grip op de hoeveelheid data die wordt verzameld over klanten en prospects van groot belang. IBM is van plan om de komende jaren fors te groeien met diensten op het gebied van cloud, big data en beveiliging.

Aanpak

Om e-tailers en e-commerce managers te inspireren en thought leadership op het gebied van big data, cloud en beveiliging te claimen, ging IBM een contentsamenwerking aan met vakblog Emerce. Gedurende een half jaar werden meerdere verdiepende artikelen gepubliceerd in een speciaal IBM-topic, zoals ‘Retail, de nieuwe technologieleider?’

Sommige artikelen werden direct door Emerce zelf geschreven, andere werden op basis van input van IBM opgesteld. Naast de artikelen werd een displaybanner van IBM getoond. De gekozen aanpak bleek succesvol. In de artikelen werd diep op de materie ingegaan, waardoor de content goed paste bij het kwaliteitsniveau van Emerce. De verschillende verschillende blogs werden veelvuldig gelezen en ook goed gedeeld via social media.

hoe je ons kunt bereiken

parkeren
Je kan overal in de buurt betaald parkeren.

Wij raden gasten aan om te parkeren in de parkeergarage Mauritskade Parking
route

plan je route naar ad alliance den haag / adfactor

contactformulier