Inmiddels bereikt het platform ruim 1,5 mln unieke bezoekers per maand binnen de leeftijd van 18-40 jaar. De doelgroep, zowel man als vrouw, varieert van Apple Groupies tot Tech Savvies en van Design Lovers tot Early Adopters.
In 2017 zijn ze verkozen tot Beste Website in de categorie Nieuws & Informatie en in 2018 sleepten ze de titel van Beste Website 2018 binnen in de categorie Communities. We hebben het over iCulture, brenger van het laatste Apple nieuws, opgericht in 2006 door Gonny van der Zwaag & Jean-Paul Horn.
Inmiddels bereikt het platform ruim 1,5 mln unieke bezoekers per maand binnen de leeftijd van 18-40 jaar. De doelgroep, zowel man als vrouw, varieert van Apple Groupies tot Tech Savvies en van Design Lovers tot Early Adopters.
grootste Apple en iPhone site in Nederland
1.500.000 bezoekers per maand
connected home, health, mobiliteit, koopgids, fotografie, gifts, apple tips, reviews
e-health
iCulture schrijft regelmatig over apps en gadgets die helpen de gezondheid te optimaliseren, bijvoorbeeld voor de Apple Watch. En dat niet alleen! Gonny heeft ook een boek op haar naam staan, genaamd 'Fit met apps en wearables'. Een praktijkgids om snel en slim gezondheidsdoelen te bereiken met behulp van apps en wearables, zonder fanatiek te sporten.
connected home
Een groot deel van onze huishoudelijke apparaten kan tegenwoordig op afstand worden bediend: van verwarming tot aan verlichting. iCulture deelt welke slimme apparaten we in huis kunnen halen en diverse oplossingen om ze optimaal in te zetten. De success story met ENGIE is een mooi voorbeeld van een slim systeem waar iCulture over schreef.
connected car
In de auto en onderweg zijn we ook altijd verbonden, mede door multifunctionele apps op mobiele telefoons. Zo kan je met een iPhone diverse applicaties op de display in een auto bedienen (zelfs met voice control) en kan je gemakkelijk gegevens uitlezen van je auto naar je telefoon. iCulture volgt deze ontwikkelingen op de voet.
iCulture is creatief te koppelen aan onze lifestyle influencers, die laten zien hoe zij de slimme producten in hun dagelijkse routines gebruiken. De content rondom het product of merk wordt zowel op iCulture als het kanaal van de lifestyle titel gepubliceerd, wat resulteert in meer bereik.
Onze premium display en distributie formaten maken het mogelijk om content met impact te verspreiden. De twee meest populaire formaten hebben wij hieronder op een rijtje gezet.
juni en juli = zomermaand
Vanaf juni/juli gaat Nederland los op festivals en trekt iedereen er massaal op uit. iCulture helpt bij het kiezen van de beste apps en gadgets op locatie.
september = nieuwe iphones
Iedereen, en dan met name iCulture, kijkt uit naar september: de lancering van de nieuwe iPhones. Dat wil je niet missen!
oktober = woonmaand
Als het mooie weer ons in de steek laat, maken we ons huis extra warm en sfeervol. Daar helpt iCulture graag bij met 'connected home' oplossingen.
Interesse in een samenwerking met iCulture? Wij maken een voorstel op maat. Mail hiervoor naar tech@adfactor.nl of direct naar jouw contactpersoon.