Kan je in het kort vertellen wat je bij Adfactor doet?
Als productmanager van Fansquare ben ik verantwoordelijk voor het bedenken en uitvoeren van creatieve campagnes waarbij de fans van een influencer actief worden betrokken. 

Wat voor werk deed je voorheen?
Hiervoor werkte ik bij MEC als communication planner overkoepelend voor alle mediumtypes. Daarvoor heb ik onder andere 2 jaar bij Kobalt gewerkt met een focus op tv strategie en bij OMD op de branded content afdeling als projectmanager voor The Voice of Holland samen met Vodafone.

Hoe ben je geïnteresseerd geraakt in online media?
Bij MEC merkte ik dat de vraag bij klanten steeds meer richting influencers, content en online ging. Dat de hele markt zich daar naartoe beweegt. Voor mij was dat wel een eye opener en een bevestiging dat ik die kant op wilde. Ik geloof persoonlijk heel erg in de inzet van influencers en de creatie van authentieke content dat aansluit op het merk.

Wat vind jij het leukste aan jouw functie?
Het bedenken van creatieve haakjes voor leuke content dat aansluit op de doelstellingen van de klant.


Wat zijn je ambities bij Adfactor?
Ik hoop uiteindelijk gewoon een Fansquare afdeling neer te zetten. Ik denk dat als je ziet hoe enthousiast mensen reageren op dit product, dat het absoluut haalbaar is.

Wat doe je graag buiten werk?
In de zomer ga ik graag naar festivals en in het weekend doe ik graag een drankje. Verder heel veel sporten, waaronder crossfit en bootcamp.