Jasper, wat doe je als Agency Director en wat vind jij het leukste aan jouw functie?
Als Agency Director ben ik verantwoordelijk voor alle samenwerkingen tussen mediabureaus en Adfactor (en Adfactor België). Kort gezegd zorg ik ervoor dat de mediabureaus tevreden zijn over de samenwerking en dat aan de andere kant mijn collega's optimaal hun werk kunnen doen. Dit brengt mij gelijk bij de leukste onderdelen van mijn functie: ik leid collega's als het ware op en het is mooi om te zien hoe zij tijdens dit leerproces groeien. Daarnaast krijg ik de ruimte om te werken aan grote initiatieven als Adfactor België, dat nu echt van de grond begint te komen.
 
Wat is het leukste dat je tot nu toe heb meegemaakt bij Adfactor?
Het twee keer achter elkaar winnen van een AMMA award. Dat was in de periode dat het nog volledig een publieksprijs was. Dat is de ultieme beloning vanuit de markt. Maar natuurlijk ook de Adfactor uitjes: o.a. de reis naar Frankrijk met het team en het jubileumfeest waren fantastisch. Genoeg toffe herinneringen!

Kan je één ding noemen dat collega's en/of klanten waarschijnlijk niet weten over jou?
Tijdens mijn studietijd heb ik vijf jaar lang een eigen bedrijf gehad in webhosting, webdesign en domeinregistratie. Vanuit daar heb ik de eerste stappen in het ondernemerschap gezet.

 
Waar ben je het meest trots op als je kijkt naar wat je bereikt hebt binnen Adfactor?
Ik ben heel trots op Adfactor België. We zijn flink aan het investeren om er iets groots van te maken. Nog een trots is het feit dat we enorm zijn gegroeid als salesteam. De mensen die ik heb ingewerkt en waar ze nu allemaal staan. Leuk om te zien!

Wat zijn jouw plannen voor de toekomst?
Ik heb altijd gezegd dat ik voor mijn dertigste een persoonlijke award wil hebben voor een prestatie binnen de media. Daar heb ik dus nog 2 jaar de tijd voor. Én ik wil graag in de media blijven! De ultieme uitdaging is dus het winnen van die persoonlijke prijs, maar uiteindelijk wil ik gewoon de koning van branded content samenwerkingen worden.