Kan je in het kort vertellen wat jouw functie inhoudt?
Mijn team en ik zorgen voor de uitlevering van display en content campagnes. Wanneer sales een campagne verkoopt, zorgen wij ervoor dat alles van begin tot eind vlekkeloos verloopt. Denk daarbij aan planningen maken, het content creatie proces overzien en de data analyseren. Als verantwoordelijke voor het team coach en begeleid ik de leden. Daarnaast houd ik me bezig met de (door)ontwikkeling van BrandVoice (ons CMS voor content campagnes).

Wat vind jij het leukste aan jouw functie?
De diversiteit en het snelle schakelen tussen onderwerpen en contactpersonen. We beheren met het team veel campagnes tegelijkertijd en de insteek is elke keer anders. Het ene moment schakel je over het nieuwste assortiment in een supermarkt, het andere moment over een wearable. Dat maakt het uitdagend en houd je scherp.

Wat is het leukste dat je tot nu toe heb meegemaakt bij Adfactor?
De Adfactor Way lancering vond ik heel leuk, net als de viering van het 10-jarig jubileum. Verder de jaarlijkse uitjes met Adfactor en uiteraard de teamuitjes.

Waar ben je het meest trots op als je kijkt naar wat je bereikt hebt binnen Adfactor?
De ontwikkeling van het Producer & Traffic team. In de zomer van 2015 was ik de enige die zich volledig bezighield met display campagne management. Inmiddels is het team gegroeid naar 7 personen en zijn de werkzaamheden enorm uitgebreid met de toevoeging van content management. De persoonlijke ontwikkeling die de dames in korte tijd hebben gemaakt om dit te bereiken, maakt mij heel trots.

Waar zou jij je in willen ontwikkelen bij Adfactor?
Op het gebied van programmatic advertising. Ik heb nu een aantal jaren manual Traffic werkzaamheden gedaan, campagnes geproduceerd en ben bezig geweest met de ontwikkeling van het team. Nu wil ik me verder verdiepen in de programmatic wereld en de manier waarop wij onze impactvolle Adfactor formaten aan kunnen bieden. 

 

Wat of wie inspireert jou op werk?
Dat zijn meerdere dingen, maar de belangrijkste zijn de resultaten van onze campagnes en de gedrevenheid van mijn collega's. Hoe beter de campagnes presteren, des te enthousiaster ik word om er nóg meer uit te halen. Het enthousiasme en de betrokkenheid die collega's elke dag in hun werk stoppen, is ook een drijfveer.

Wat doe je graag buiten werktijd?
Ik houd wel van een feestje. Ben groot fan van voetbal, dus ga in het weekend graag met het vriendenteam een balletje trappen en daarna de derde helft in. Afgelopen jaar zijn meerdere vrienden en ikzelf verhuisd. Hierdoor ben ik het klussen, of eigenlijk het strippen van huizen, meer gaan waarderen. Daarnaast probeer ik af en toe wat nieuws te koken en kan ik een film/serie altijd waarderen.

Wat staat er bij jou als nr. 1 op je bucketlist?
Mijn ultieme rondreis maken! In Canada beginnen, daar een auto/camper kopen om vervolgens helemaal naar het meest zuidelijke puntje van Zuid-Amerika rijden. En tussendoor zoveel mogelijk landen aantikken.