Wat doe je precies bij Adfactor?
Ik heb eigenlijk een dubbele functie: Marketing x Proces Executive. Bij marketing ben ik voornamelijk verantwoordelijk voor de ondersteuning van sales door het maken van specials en cases. Hiermee kunnen zij op pad naar klanten. Maar ook interne marketing, zoals het organiseren van uitjes en borrels. Proces is iets wat ik ernaast doe: van kantoorartikelen bestellen tot aan het bijhouden van diverse administratieve zaken.
 
Wat deed je voordat je aan de slag ging bij Adfactor?
Ik kwam hier binnen als 3e jaars communicatie student voor een stage van 4/5 maanden. Als parttimer ben ik blijven hangen om vervolgens hier mijn scriptie te schrijven en af te studeren. Daarna ben ik gelijk fulltime in dienst gegaan bij Adfactor. Dit is dus mijn eerste ‘echte’ baan!
 
Wat vind je het leukste bij Adfactor?
Met name de diversiteit, in werkzaamheden en doelgroepen die wij aanspreken. Marketing is bij ons breed, het ene moment ben je een artikel aan het schrijven en het andere moment organiseer je iets voor collega’s. Daarnaast zijn er verschillende doelgroepen waar je rekening mee moet houden in de content die je schrijft en deelt. Het moet relevant zijn en de juiste tone of voice bevatten. Ik vind het leuk om hierover na te denken.
 
Waar ben je het meest trots op als je kijkt naar wat je hebt bereikt binnen Adfactor?
De groei die ik heb doorgemaakt bij Adfactor. Ik begon hier als stagiaire en werk nu fulltime. In deze tijd heb ik mij persoonlijk enorm ontwikkeld. Ik durf veel meer, kan meer en heb mijzelf echt leren kennen. 
 
Wat vind je belangrijk op de werkvloer?
Plezier in mijn werk en fijne mensen om mij heen. Bij Adfactor kunnen we makkelijk bij elkaar langslopen om samen ergens naar te kijken. De drempel is hier laag en dat is fijn. Het is persoonlijk en dat geeft mij een gevoel van zekerheid, waardoor ik met plezier naar werk ga.
 
Wie of wat inspireert jou op werk?
Eigenlijk alle collega’s die zich 24/7 inzetten voor het bedrijf inspireren mij. Zij maken Adfactor tot een succes. Daarnaast mijn directe marketing collega Annemarie Pluim, doordat we zo verschillend zijn en elkaar goed aanvullen in werkzaamheden. Als ik zie hoe zij bepaalde zaken anders aanpakt of op een nieuwe manier bekijkt, stimuleert dat mij om vaker buiten de gebaande paden te denken.
 
Wat doe je graag buiten je werktijd?
Ik ben niet erg sportief, zoals de meeste mensen hier. Wel streef ik naar een betere conditie (still working on it). Toch zit ik het liefste binnen met een goede serie of film. YouTube kijk ik ook graag, bijna net zoveel als Netflix. Daarnaast ben ik echt een familiemens en kom ik graag bij familie over de vloer. Ik zeg ook geen ‘nee’ tegen een avond uiteten, gezien mijn liefde voor (ongezond) eten.
 
Wat zijn je ambities bij Adfactor?
Een project uiteenzetten van A tot Z. Ik heb bijvoorbeeld voor mijn afstudeeropdracht een tool getest, die de kwaliteit van content meetbaar maakt. Het verder ontwikkelen van deze tool of een ander innovatief idee van de grond krijgen, lijkt mij een mooie uitdaging.