Naar content
met axe de ruimte in
via de axe apollo space academy

met axe de ruimte in

blog

“Leave a man, come back a hero!” Schrijf je in voor de AXE Apollo Space Academy, dan maak je kans op een ruimtereis!

De AXE Apollo campagne is tegelijkertijd actief in 22 landen wereldwijd. In elk land kunnen deelnemers zich kwalificeren voor de finale. In Nederland heeft AXE 10 missies uitgezet waarbij jonge mannen punten kunnen verzamelen. Hiermee maak je kans op 1 van de 10 finaleplekken om uiteindelijk een ruimtereis te winnen!

wie zit er in het AXEtronautenpak?

AXE vermomde een bekende babe in een echt astronautenpak. Het spel bij deze missie was te raden om welke babe het ging. Gedurende 1 week werden hints gegeven om de doelgroep te activeren mee te doen met deze AXE missie. Elke avond was er tussen 19.30 uur en en 20.00 uur een livechat om de AXE babe te ondervragen en extra hints te achterhalen. Adfactor heeft de jonge mannen doelgroep geactiveerd met sponsored stories op de grootste mannenplatforms Voetbalzone en Skoften. Beide platformen hebben met een geheel eigen invulling deze missie onder de aandacht gebracht.

sponsored story voetbalzone.nl

Om deze missie bij de Voetbalzone bezoekers aan te jagen hebben zij het haakje gemaakt met de levensstijl van profvoetballers. Zij zijn namelijk van 2 dingen verzekerd: een gevulde bankrekening en een mooie vrouw aan hun zijde. Voetbalzone heeft een teaser geplaatst die mannen oproept dit te overtreffen. Hoe? Met AXE de ruimte ingaan en daarna als held weer ontvangen worden op aarde. Als dat geen hordes met vrouwen aantrekt.
sponsored story skoften.net
De mannen die Skoften bezoeken komen voor entertainment en babes, de link met AXE was daarom snel gelegd. Deze mannen denken zoveel verstand van vrouwen te hebben, dat het voor deze casanova’s geen probleem moet zijn om te achterhalen welke vrouw er in het ruimtepak verstopt zit. Dit heeft Skoften visueel ondersteund door een gallery te maken van 10 BN’ers die allemaal een ruimtehelm gephotoshopt kregen. De AXEtronaut zat daar natuurlijk ook tussen en daar mochten ze naar gissen tot de missie begon.

billboard met live-videostream

Er werd ook display advertising (billboard) ingezet om de activatie te ondersteunen. De billboard toonde elke avond tussen 19.30 en 20.00 uur een video-livestream. Via Twitter kon er direct deel worden genomen aan de livechat. Er konden vragen aan de AXEtronaut gesteld worden en bij elk goed antwoord deed zij een kledingstuk uit. Uiteindelijk werd op vrijdagavond bekend gemaakt wie er in het AXEtronauten pak zat, dit was niemand minder dan Tess Milne!

hoe je ons kunt bereiken

parkeren
Je kan overal in de buurt betaald parkeren.

Wij raden gasten aan om te parkeren in de parkeergarage Mauritskade Parking
route

plan je route naar ad alliance den haag / adfactor

contactformulier