Naar content
Peugeot 508
it's time we meet

Peugeot 508

blog

Peugeot pakte het groots aan met de nieuwe Peugeot 508! Ze organiseerden een sneak preview event onder het thema 'it's time we meet' om dit nieuwe model te lanceren. De uitdaging voor Adfactor: zoveel mogelijk mensen activeren om naar het event te komen.

Tech & Lifestyle publishers Madpac, Bright en RTLZ zorgden voor online zichtbaarheid voor het event via sponsered stories en social posts. De titels werden uitgenodigd om het event bij te wonen en hier een verslag van te maken. Dit leverde de nodige aandacht op voor het event.

uitdaging

De zakelijke rijder bereiken, waar de Peugeot 508 voor is ontworpen, en ze trekken naar het sneak preview event voor de lancering.

aanpak

Drie tech & lifestyle publishers die het zakelijke publiek bereiken, schrijven een sponsored story over het event en posten erover op hun social media.

highlights

De sponsored stories van de publishers zijn 254 keer gedeeld door lezers en de Facebook posts hebben 120.000 mensen bereikt.

publishers

social posts

sponsored stories

highlights

samenwerken

Interesse in een samenwerking? Neem direct contact met ons op of laat het weten aan jouw contactpersoon bij Adfactor.

hoe je ons kunt bereiken

parkeren
Je kan overal in de buurt betaald parkeren.

Wij raden gasten aan om te parkeren in de parkeergarage Mauritskade Parking
route

plan je route naar ad alliance den haag / adfactor

contactformulier