Naar content
phileas fox in panel over
de toekomst van adverteren

phileas fox in panel over

blog

Phileas Fox was namens Adfactor een van de tafelgasten bij 'Fresh Friday' van Sublime FM. Deze editie in het AFAS Theater ging over de toekomst van adverteren.

Waar staan we over tien jaar? Waar kun je als ondernemer je budget het beste aan besteden? Heeft reclame in print nog toekomst? En wat is de rol van big data? Het gesprek (onder leiding van Bas Westerweel) werd afgewisseld met live muziek en de middag werd afgesloten met DJ Monte La Rue en een netwerkborrel.

de toekomst van adverteren

Bij Fresh Friday nemen aan de 'Tafel van de Vooruitgang' inspirerende sprekers plaats die het gesprek aangaan over verschillende onderwerpen.

Bij de editie van 19 september zaten naast Phileas, Mark Woerde (directeur van reclamebureau Lemz) en Kartien Kleintjes (Hoofd Media Management op de afdeling externe communicatie van ABN AMRO) in het panel.

De super leuke en inspirerende middag, en het gesprek over de toekomst van adverteren kun je terug luisteren en kijken via Sublimefm.nl.

hoe je ons kunt bereiken

parkeren
Je kan overal in de buurt betaald parkeren.

Wij raden gasten aan om te parkeren in de parkeergarage Mauritskade Parking
route

plan je route naar adfactor

contactformulier