Naar content
Philips Avent
Moeders enthousiasmeren voor

Philips Avent

blog

Voor een van de vooraanstaandste merken op het gebied van babyverzorging, Philips Avent, gingen we een langdurige samenwerking aan met drie influencers. Gedurende een half jaar lang plaatsten zij gevarieerde content in relatie tot het merk. Partnerships in combinatie met vrijheid in het uitwerken van de content leidde tot zeer goede resultaten.

Onder de naam Philips Avent produceert Philips kwaliteitsproducten voor moeders en baby’s, zoals flesjes, spenen en babyfoons. Veel moeders zijn al bekend met dit merk. Om de merkbeleving te verstevigen, wilde Philips moeders met jonge kinderen enthousiasmeren voor Philips Avent en bovendien stimuleren dat deze moeders hun vriendinnen ook over het merk zouden vertellen.

aanpak

Voor deze campagne kozen we bewust voor een langdurige samenwerking met een drietal titels uit ons segment Moms: Fittevrouwen.nl, Mynameismama.nl en Mommytobe.nl. In de periode van oktober 2015 tot en met maart 2016 publiceerden deze influencers elk twaalf artikelen. Inhoudelijk kozen we voor een variatie aan inspiratie, tips en productreviews. Zo stond een deel van de artikelen in het teken van Philips Avent, zoals een test van de stomer/blender door Fittevrouwen.nl. In andere artikelen, zoals ‘Dit zijn de musthaves voor de kersverse mama’s!’ door Mynameismama.nl, werd Philips Avent genoemd binnen een bredere, relevante context. Op redactioneel vlak kregen de influencers veel vrijheid in hun aanpak.

{tekst_titel}

De in totaal 36 artikelen werden door de influencers doorgezet via hun socialmediakanalen. Voor extra bereik brachten we de artikelen gedurende de campagne onder de aandacht met de contentwidget op onze Moms titels. Bovendien is de content doorgeplaatst op een speciale overzichtspagina op de website van Philips Avent. Op deze manier konden we gezamenlijk het bereik van de content zo maximaal mogelijk maken. 

De influencers voelden zich vrij om het thema op hun eigen manier te beschrijven en de fans gaven aan enthousiast te zijn over een serie artikelen die zij konden volgen. ​Hieraan is te zien dat een langlopende samenwerking in samenspel met vrijheid voor de influencers een goede succesformule is. 

actiepagina Philips Avent

{tekst_titel}

hoe je ons kunt bereiken

parkeren
Je kan overal in de buurt betaald parkeren.

Wij raden gasten aan om te parkeren in de parkeergarage Mauritskade Parking
route

plan je route naar ad alliance den haag / adfactor

contactformulier