Een gezonde levensstijl, dat is niet alleen weggelegd voor mensen. Purina brengt Beyond op de markt, een nieuwe lijn hondenvoeding dat bestaat uit geselecteerde natuurlijke ingrediënten. Om de doelgroep kennis te laten maken met Purina Beyond, namen we een kijkje in het leven van 2WMN en Viv Online samen met hun trouwe viervoeters. De persoonlijke video's vielen goed in de smaak bij de lezers, wat blijkt uit de positieve reacties en het aantal videoviews.
De doelgroep die bewust leeft, en dit ook nastreeft voor hun hond(en), kennis laten maken met de nieuwe natuurlijke hondenvoeding van Purina.
We maakten video's om een kijkje te nemen in het leven van 2WMN en Viv Online. De honden van de influencers hebben hierin een hoofdrol.
De video's zijn goed bekeken, lezers/kijkers reageerden erg positief en de persoonlijke benadering maakte het authentiek.
de lezers/kijkers reageerden erg positief
meer dan 7000 views op de twee video's
persoonlijk door een kijkje in het huis van de influencer en hun hond