Naar content
Samenwerking
met RTL Z

Samenwerking

blog

Vanaf nu zal Adfactor samen met RTL Z de verkoop van native advertising op het online platform RTLZ.nl verzorgen. Hiermee versterkt Adfactor zijn positie in het umfeld van business, finance en economie.

samenvatting persbericht

Adfactor gaat native advertising voor het vernieuwde online platform van RTL Z verzorgen. Op 7 september is het nieuwe RTL Z gestart: Business, not as usual. RTL Z zal overdag én ´s avonds het laatste nieuws en verdieping brengen via tv, web, app en events. Phileas Fox, directeur Adfactor: “Met deze samenwerking versterken we onze positie in het umfeld van business, finance en economie. We verwachten met RTL Z mooie samenwerkingen op het gebied van native advertising op te zetten.”

Details

Vanaf 7 september is RTL Z losgetrokken van RTL 7 en gaat RTL Z verder als zelfstandig kanaal op 11 (KPN) en 12 (Ziggo). Het nieuwe RTL Z is een multimediaal business netwerk voor iedereen die vooruit wil: ambitieuze mannen en vrouwen die het maximale uit zichzelf willen halen en ondernemend in het leven staan. Deze doelgroep bevindt zich veel online en dat biedt kansen op het gebied van advertising.

Adfactor, gespecialiseerd in content marketing en  native advertising, zal samen met RTL Z de exploitatie van het online platform van RTL Z gaan verzorgen. RTL Z richt zich op de doelgroep 25-59 AB1 en biedt interessante mogelijkheden voor effectieve online exposure. Phileas Fox, directeur Adfactor: “We zijn erg enthousiast over deze samenwerking. RTL Z vormt een mooie versterking van ons portfolio naast titels als Bright.nl en Z24.nl. Zowel inhoudelijk als qua multimediale strategie past RTL Z heel goed bij onze expertise.” Ook RTL kijkt uit naar de samenwerking met Adfactor: “Met Adfactor als partner bieden we adverteerders vernieuwende mogelijkheden in digital advertising. Rijke formaten en digitale native oplossingen zijn het handelsmerk van Adfactor waar we op aan zullen sluiten en samen met Adfactor op willen door ontwikkelen. We zien Adfactor als een mooie aanvulling op het portfolio dat we als RTL Z te bieden hebben aan onze commerciële partners.” aldus Joris van Lierop, Uitgever RTL Nieuwsgroep.

Via tv, web, app en events biedt RTL Z het laatste nieuws, de achtergronden en verdieping op het gebied van politiek, economie, trends, tech & lifestyle. Op het online platform van RTL Z zijn alle programma’s on demand beschikbaar. Daarnaast staat nieuws centraal, aangevuld met analyses, tips en commentaar. RTL Z vermaakt en inspireert en is gericht op de toekomst, op vernieuwing en vooruitgang.

Promo film RTL Z

Noot voor de redactie, niet voor publicatie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Tessa Smits (Marketing) of Phileas Fox (Directeur) via 070-3388880 of tessa.smits@adfactor.nl en phileas.fox@adfactor.nl.

Aanvullende informatie:
Meer informatie over Adfactor: http://www.adfactor.nl/blog/detail/blend-in/
Meer informatie over de advertentiemogelijkheden op RTLZ: http://www.adfactor.nl/websites/detail/rtlz.nl
Promofilm nieuwe RTL Z: https://www.youtube.com/watch?v=lDk5Z7DkGY4
Over RTLZ: http://www.rtlz.nl/wat-rtl-z

Update: Publicaties

Dit persbericht is onder andere gepubliceerd op:

hoe je ons kunt bereiken

parkeren
Je kan overal in de buurt betaald parkeren.

Wij raden gasten aan om te parkeren in de parkeergarage Mauritskade Parking
route

plan je route naar adfactor

contactformulier