Naar content
TomTom Touch
get going

TomTom Touch

blog

TomTom staat bekend om hun vooraanstaande navigatiesystemen, maar ze hebben meer in petto: TomTom Sports introduceert de TomTom Touch. Om dit nieuwe product onder de aandacht te brengen, creëerden acht Belgische en Nederlandse influencers inspirerende content voor op hun blog. De resultaten waren zeer positief. Het aantal artikelviews op de Belgische blogs was maar liefst 3x hoger dan de benchmark.

Gezonder leven is een voornemen die we elk jaar op ons lijstje hebben staan. TomTom Sports speelt hierop in met de TomTom Touch: een fitnesstracker die spiermassa, vet, hartslag en stappen meet. Hiermee leggen ze de nadruk op de samenstelling van het lichaam en niet enkel op het gewicht. Ze willen met deze campagne hun product introduceren bij fanatieke renners, fitness fanaten en mensen die graag meer willen bewegen.

Aanpak

We hebben in samenwerking met iProspect gekozen voor de inzet van sponsored stories, zodat onze influencers de specificaties van het nieuwe product konden toelichten. Om het product op de Belgische markt te introduceren, zijn er drie Belgische lifestyle influencers ingezet. Dit zijn de titels Hello SunshineFeeling en Le Vrai Chic. Daarnaast zijn er vijf Nederlandse lifestyle influencers uit ons portfolio gevraagd om de TomTom Touch te introduceren op de Nederlandse markt, namelijk iLoveHealth, Fitgirlcode, iCulture, Madpac en Enfait. Klik hieronder om verder te gaan naar de sponsored stories op de Belgische titels:

sponsored stories op Belgische blogs

{tekst_titel}

distributie

Om het bereik op de artikelen verder te vergroten, is er besloten om de content te distribueren via de Content Widget op alle Health & LifestyleFashion & Lifestyle Men en Fashion & Beauty titels van Adfactor.

{tekst_titel}

hoe je ons kunt bereiken

parkeren
Je kan overal in de buurt betaald parkeren.

Wij raden gasten aan om te parkeren in de parkeergarage Mauritskade Parking
route

plan je route naar ad alliance den haag / adfactor

contactformulier