Naar content
Ultra goodnight Extra
Libresse x Spierwitte Laken Challenge

Ultra goodnight Extra

blog

Om Libresse Ultra Goodnight Extra maandverband onder de aandacht te brengen bij de doelgroep (vrouwen 20-34 jaar) bedacht Adfactor met Libresse een online campagne in samenwerking met onze lifestyle publishers. Zij gingen aan de slag met persoonlijke verhalen en creëerde Instagram content rondom het maandelijks terugkerend drama: de menstruatie. Met een 'Spierwitte Laken Challenge' werden de lezeressen uitgedaagd om Libresse te testen.

Om extra bereik te genereren, werd de persoonlijke content van de influencers gebundeld in een Transformer en gedistribueerd over ons lifestyle vrouwen netwerk: het hart van de Libresse doelgroep. Met een Transformer en Instagram Story 'swipe-ups' is extra traffic gerealiseerd naar de campagne landingspagina, waar de lezeressen een gratis proefpakket konden aanvragen. En met succes!

uitdaging

Libresse Ultra Goodnight Extra maandverband onder de aandacht brengen bij de doelgroep en ze stimuleren om mee te doen aan de Spierwitte Laken Challenge.

aanpak

Sponsored stories en Instagram content over de menstruatie door lifestyle influencers en platformen.

highlights

Hoge interactie, 3x meer artikelviews en een hoge CTR op de Transformer ontworpen door Adfactor Studio.

publishers

  • andc.tv
    andc.tv
  • optimavita.nl
    optimavita.nl
  • libelle.nl
    libelle.nl
  • veracamilla.nl
    veracamilla.nl
  • fashionchick.nl
    fashionchick.nl

sponsored stories

{tekst_titel}

social posts

{tekst_titel}

transformer

transformer design door onze in-house studio. 

{tekst_titel}

reacties lezers

{tekst_titel}

highlights

​samenwerken

Interesse in een samenwerking? Neem contact met ons op of met jouw accountmanager.

hoe je ons kunt bereiken

parkeren
Je kan overal in de buurt betaald parkeren.

Wij raden gasten aan om te parkeren in de parkeergarage Mauritskade Parking
route

plan je route naar adfactor

contactformulier