Naar content
VGZ x Tess Milne
Bewuzt onbezorgd actief, net als Tess Milne

VGZ x Tess Milne

blog

Hoe enthousiasmeer je jongeren voor een zorgverzekering, zoals het label Bewuzt van VGZ? Laat het 'saaie' aspect achterwege en spreek ze aan met content en acties die echt bij ze passen. In zes video’s lieten we BN’er Tess Milne tot het uiterste gaan met actieve, spannende uitdagingen. Bewust leven hoeft immers niet saai te zijn!

VGZ wilde hun internetverzekering Bewuzt sterker in de markt positioneren. In samenwerking met M2Media werd gekozen voor een hero-hub-hygiene-strategie: tv-spots, een aanvullend contentconcept en een apart platform met acties voor zowel bestaande als nieuwe verzekerden: Bewuzt Onbezorgd. Wij verzorgden de hub van de campagne en gingen op zoek naar een influencer die zowel jonge mannen als jonge vrouwen aanspreekt waarmee we content konden maken die millennials zou prikkelen. 

Aanpak

Presentatrice Tess Milne bleek perfect te passen bij zowel de doelgroep als het label Bewuzt: jong, actief en niet vies van een uitdaging. We maakten een zestal video’s waarin Tess Milne uit haar comfort zone werd getrokken met fysiek uitdagende activiteiten, zoals survivallen, blokarten en een free fall experience. Deze video’s werden verspreid onder een groot, jong publiek via drie populaire titels uit ons segment Fun & Entertainment: SkoftenUpcoming en WTF, zowel via de titels zelf als via hun socialmediakanalen. 

Videoproductie met Tess Milne

Alle video’s, artikelen en shares straalden dezelfde sfeer uit: verleg je grenzen en geniet van het leven. Via de artikelen werd doorverwezen naar het platform Bewuzt Onbezorgd waar de jongeren zo’n zelfde experience konden winnen of met korting konden boeken. De videocampagne was een groot succes: de zes video’s met Tess Milne zijn in totaal ruim 300.000 keer bekeken. Met onze bijdrage aan de campagne voor Bewuzt hebben we laten zien hoe de keuze voor de juiste influencer en het juiste type content het verschil kan maken in het daadwerkelijk bereiken en raken van de doelgroep. 

Sponsored story en social media doorplaatsing

{tekst_titel}

hoe je ons kunt bereiken

parkeren
Je kan overal in de buurt betaald parkeren.

Wij raden gasten aan om te parkeren in de parkeergarage Mauritskade Parking
route

plan je route naar ad alliance den haag / adfactor

contactformulier